FOLLOWERS

Rabu, 10 Februari 2010

Birthday Cake n Cupcakes - Zila









Salam.....Kali ni repeat order dari zila. Orgnya kecik molek ja. Dia nk buat majlis hari lahir anaknya Alisha yg baru berumur setahun. Ni first time buat kek besar. Takut gak. Tp saya kuatkn semangat menyahut cabaran ini. Chocolate Moist Cake seberat +-3kg. Terima kasih zila percayakn saya. Dalam pd tu saya buat cupcakes sbg hadiah Alisha. Esoknya saya ke seberang utk hantar kek kt zila. Zila jemput ke rumah tp saya perlu hantar cupcakes kt org lain lg. Janji ngan dia ptg2 skit tp x dpt p gak coz ada hal yg x dpt dielakkn. Feedback dr zila....kek sedap n ramai yg memuji. Siap tlg promote lg. Trima kasih byk2 zila....lain kali order lg noooo...hehehehe



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...